2011. január 24., hétfő

Meglepetés!

Pénteken beülős vacsizós borozós estét terveztünk a Mariannal és az Anitával, mert legutóljára még a Karácsonyi vásárban (Winter Wonderland) láttuk egymást, de akkor sem csak csajok. Már nagyon vártam mert az elmúlt hetek őrült hajtása után hiányzott egy kis lazulás és beszélgetés. Általában csinálunk valamit a szülinapom környékén (jan. 28), de mivel idén mi Marrakeshben leszünk, így nem akartuk már tovább húzni halasztani a találkát. Ja, az is feltétel még, hogy fizu utánra kell mindezt megszervezni, szóval ha nem most, akkor lehet hogy február 20-a után sikerült volna az összejövetel. :)

Úgy volt, hogy az Anitával találkozunk először a Leicester Square környékén (mert én hamarabb végzek, a Marcsi meg állandóan későig dolgozik), beülünk valahova fél órára és utána megyünk a megbeszélt helyre, ahol vacsizunk. Így is történt, tök jól eldumáltunk az Anitával, majdnem elvétettük a helyet (Ruby Blue-nak hívják egyébként, szerintem kb olyan Tiger Tiger tipusú hely, csak más design-nal, nagyon nem néztem szét) de azért csak odaértünk. Nagy nehezen megtaláltuk az étterem részt, de én a Mariannt sehol nem láttam. Követtem az Anitát aki úgy tűnt tudta merre kell menni, és egyszercsak megláttam a Mariann és az Anita pasijait (mindkettő Robi), és egy fél másodpercre kissé összezavarodtam, hogy most akkor mi van? Utána megláttam még egy másik munkatársunkat (Carole) KTből és végül nekem háttal Gilest. Kb eddigre le is esett hogy wow, Meglepetééés!

Tök jól esett, még soha senki nem szervezett nekem semmilyen meglepetés "partyt"tehát abszolúte nem sejtettem semmit, teljesen meg voltam/vagyok hatódva. Utólag leestek bizonyos történések, hogy áá, hát akkor ezért kérdezte hogy... és ezért nem keresett Giles egész nap (mert ő szerintem tuti elszólta volna magát)... stb, stb. Kaptam ajándékokat is, a Mariannéktól egy cuki teddy bear-es mamuszt és egy hasonló macis egeret (számítógépes egeret). Az Anitáéktól pedig egy bögrét, de olyat hogy úgy néz ki mintha három kis csésze lenne egymásba rakva és 3 füle is van - először amikor megfogtam és rájöttem hogy micsoda, megijedtem hogy jajj, mindjárt szétesnek a csészék! A Carole-tól pedig egy tökszép egzotikus cserepesnövényt kaptam, amit remélem hogy nem fogok legyilkolni 2 hónap alatt. :) Ezután vacsiztunk is mert a Mariann mindig minden akciót tud a városban és mindig van valamilyen engedményes kártyája így féláron ettünk ittunk pezsgőztünk, majd éjfélkor hazafelé vettük az irányt. Szóval nagyon szép szülinapi meglepim volt, köszönöm szépen!

1 megjegyzés: