2011. január 6., csütörtök

Időhúzás

Boldog Új Évet Mindenkinek!!

Csak szólok, hogy már készül a karácsonyi bejegyzés, de most kicsit ihlethiányos vagyok. Azért remélem sikerül lejegyeznem mielőtt teljesen aktualitását veszti...

Mostanában kicsit sincs kedvem dolgozni, de ezzel mindenki így van az irodaban - új évi motivációhiányból fakadó munkaundor... :)

Rászoktam viszont a porridge-ra - magyarul a zabkására - reggelire, hát ezt sosem hittem volna. Mindig csodálkoztam hogy az angolok mit esznek rajta, hihetetlen lelkesedéssel tudnak róla beszélni és a tipikus Starbucks/Pret féle kávézókban is lehet kapni reggelente. Egyébként meg majdnem olyan az íze mint a tejbegrízé (nagyjából), de csak mézzel ajánlom, amúgy azért tényleg íztelen egy kicsit...

És még nem említettem, hogy vettem egy új laptopot!!! Már gondolkoztam rajta egy ideje, mert amit eddig használtam kb 5 éve vettem és már csak akkor lehetett bekapcsolni ha áram alatt volt, és a billentyűzetet sem szerettem a kezdetek óta. Igazából csoda hogy csak most cseréltem le szegénykét... Nem is ez ám a lényeg, hanem az új választottam, ugyanis egy MacBook-ot vettem!!! :) Igen, igen, engem is elkapott az Apple láz, és nem bántam meg a választásom. Egyrészt egy kisebb, 13 inch-es gépet szerettem volna hogy könnyebben lehessen magammal vinni, és a Samsung - Sony gépek is csak kevéssel voltak olcsóbbak mint az Apple. Másrészt azt is hallottam, hogy az egyetlen gép amelyiknél nem kell aggódni mindenféle vírusüzenetek miatt az a MacBook. Szóval van egy fehér szépségem mostantól. Jaaaa, és tényleg nagyon cool MacBook tulajdonosnak lenni!!!!! :)

Az online scrabble-re is rákaptam, hétfőn éjjel kettőkor sikerült ágyba kerülnöm, de szerencsére máris kezdek leszokni róla mert rettenetesen szörnyű vagyok benne, majdnem mindenki megver, aki meg nem azzal nagyon unalmas játszani mert lassabb mint én. Ráadásul egy játszma kb 40 percig tart ami kicsit sok ha az ember függő. :)

Holnap este elvileg otthon leszek, hátha be tudom pótolni a lemaradásomat.

Most pedig lejárt a munkaidőm - hihihi - megyek haza.

Pussza!

1 megjegyzés: