2012. február 3., péntek

Reset

Úgy döntöttem, hogy megpróbálok életet lehelni ebbe a blogba, mert az anyukám már többször letolt, hogy miért nem írok. Na persze nem csak emiatt, hanem mert történnek is dolgok az életemben, és közlésigényem is van, csak sajnos ihletnek vagyok híján a legtöbbször. Most így a költözés (igen, újabb), főnökváltás (végre!!) és az évkezdet után lenyugodni és rendszereződni látszódnak a dolgok, úgyhogy újra belevágok az írásba. 

Itt említeném meg azt is, hogy egy másik oka a London-blogom hanyagolásának az volt, hogy indítottam egy olvasóblogot is, mert annyit olvastam-olvasok mostanában, hogy muszáj volt valahogy lejegyeznem a gondolataimat. És bár szeptember környékére - amikoris tényleg besűrűsödtek a dolgok munka és magánélet terén - ott is annyira el voltam maradva az írással, hogy azt is elkerültem az elmúlt pár hónapban. De tervezem a folytatást, pláne hogy egy jó kis könyvekkel kapcsolatos kihívás előtt állok, de erről majd később, vagy ott. 

Szerintem a lemaradásaimat apránként, kisebb bejegyzések formájában fogom pótolni, hogy rendszeresen legyen olvasnivaló, még akkor is, amikor nem történik semmi.

Bocsánat ha az ékezetek néha hiányolnak, vagy nem stimmelnek, meg sem tudom mondani mikor írtam utóljára magyar billentyűzeten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése